Tervetuloa asiakaspalvelun
sivuille!
Täältä löydät ratkaisuja useimmiten kysyttyihin kysymyksiin :)
Yleisiä ohjeistuksia Kajabiin kurssialustalle ja jäsenyyksiin
Mistä löydän striimilinkit tapahtumiin?
En ole saanut kurssiviestejä tai salasanan asetuslinkkiä sähköpostiini, mitä tehdä?
Kun kurssivideot ei näy tai ääni ei kuulu
Unohtunut salasana kurssialustalle
Omien tietojen muuttaminen kurssialustalla
Kurssiviesteihin liittyvät sähköpostiin tulevat ilmoitukset ja asetusten muuttaminen
Ostojen tarkistus kurssialustalta
Kuukausijäsenyys
Kuukausijäsenyyden peruminen
Linkki tai kuitti kuukausitilauksen hallintaan hukassa?
Ohjeita tapahtumiin paikan päälle saapuville jäsenille
Todistusten suorittamisesta
Kajabi -sovellus Androidiin
Löydät sovelluksen Googlen Play Storesta hakusanalla: Kajabi
Sovellus ja sen käyttö on maksutonta.
Ladattuasi sovelluksen puhelimeen / tabletille, kirjautuminen tapahtuu sähköpostiosoitteella. Syötä sähköpostiosoitteesi sovelluksen sitä pyytäessä ja sähköpostiisi lähetetään varmistuslinkki sisäänkirjautumista varten. Pysyt sovelluksessa, vaikka sulkisit sovelluksen eikä uutta kirjautumista tarvita, ennen kuin kirjaudut ulos kokonaan sovelluksesta oikean yläkulman valikosta.
Jos sovelluksen käytön kanssa tulee ongelmia, kannattaa tarkistaa, että puhelimen ja sovelluksen päivitykset ovat ajantasaiset. Toisinaan ongelmien ratkaisuun on tarvittu sovelluksen poisto puhelimesta/tabletista ja sovelluksen uudelleen asentaminen.
Kajabin asentaminen Iphone
Löydät sovelluksen Applen AppStoresta hakusanalla: Kajabi
Sovellus ja sen käyttö on maksutonta.
Ladattuasi sovelluksen puhelimeen / tabletille, kirjautuminen tapahtuu sähköpostiosoitteella. Syötä sähköpostiosoitteesi sovelluksen sitä pyytäessä ja sähköpostiisi lähetetään varmistuslinkki sisäänkirjautumista varten. Pysyt sovelluksessa, vaikka sulkisit sovelluksen eikä uutta kirjautumista tarvita, ennen kuin kirjaudut ulos kokonaan sovelluksesta oikean yläkulman valikosta.
Jos sovelluksen käytön kanssa tulee ongelmia, kannattaa tarkistaa, että puhelimen ja sovelluksen päivitykset ovat ajantasaiset. Toisinaan ongelmien ratkaisuun on tarvittu sovelluksen poisto puhelimesta/tabletista ja sovelluksen uudelleen asentaminen.
Jos et löytänyt etsimääsi, ota yhteyttä:
[email protected]
Olemme Asiakaspalvelussa paikalla arkisin Ma - Pe ja vastaamme normaalisti viestiisi arkena noin vuorokauden kuluessa. Tällä hetkellä asiakaspalvelumme on ruuhkautunut ja pahoittelemme viivettä. Viestisi on meille tärkeä ja vastaamme viestiisi mahdollisimman pian.